فروشگاه محصولات ایرانی

فروشگاه باایرانی، عرضه کننده کالاهای ایرانی به صورت عمده و تک

فروشگاه محصولات ایرانی

فروشگاه باایرانی، عرضه کننده کالاهای ایرانی به صورت عمده و تک

فروشگاه محصولات ایرانی

فروشگاه باایرانی عرضه کننده انواع لوازم التحریر و اسباب بازی به صورت تک و عمده می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
09028417654
77308613

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

دستگاه بافندگی دارک یک محصول فوق العاده از تولیدی شروین البرز برای سرگرمی کوچکترها و بزرگسالان است. این محصول که آموزش بافندگی گلیم در ابعاد کوچک می باشد اوقات فراغت شما را فراهم می آورد. دار بافندگی دارک شامل شیارهای مخصوص برای تفکیک چله ها است که سبب جلوگیری از درهم ریختی چله ها هنگام بافت می شود. دستگاه بافندگی دارک چله کشی شده که آماده بافت است و قابلیت بافت دو رو و قابلیت چرخاندن چله ها بر روی دار را دارد. یادگیری این مهارت بر پر کردن اوقات فراغت و انجام فعالیت های هنری و ذوقی دارای امتیازات ویژه ای برای هنرجو و بویژه کودکان دارد از جمله: پرورش خلاقیت، پرورش استعدادهای هنری، پرورش قوه تخیل، ارتقاء توانمندی های مهارتی، تعامل بین مادر و کودک، دوستی و تعامل با دنیای واقعی و خارج شدن از فضای مجازی و نهایتا تندرستی، کارآفرینی
دارک مناسب دانش آموزان پایه پنجم،ششم،هفتم ،هشتم و نهم دارای درس فرهنگ و هنر،کاروفن آوری --مناسب دانشجویان هنر، تمامی علاقمندان به هنر فرش بافی و گلیم بافی و مناسب پزشکان برای کاردرمانی و توان بخشی می باشد.
دستگاه بافندگی دارک، دارای ابعاد 2 ×  29 × 33 سانتیمتر است و در یک بسته بندی زیبا قرار دارد. محتویات بسته دارک شامل: دستگاه بافندگی چله کشی شده، خط کش یا شمشیرک،هاف، 5 عدد ماکو همراه با نخ، شانه یا دفه، CD و بروشور آموزشی می باشد.

دارکدارکدارک

مداد آدمیرال

۲۸
فروردين

شرکت تولیدی مداد دنیای فردا با بهره گیری از حدود نیم قرن تجربه مدیران و کارشناسان خود در زمینه تولید و واردات و توزیع تخصصی لوازم التحریر و با هدف تولید مداد ونوشت افزار ایرانی ، در سال 1388 تاسیس شد. شرکت مداد دنیای فردا در ادامه فعالیت های تولیدی خود در جهت ارتقاء تولید ایرانی و ایجاد اشتغال ، ضمن فعالیت در حوزه تولید ، در زمینه طراحی وساخت خط  تولید و بهینه سازی آن نیز تلاش نموده و موفق به احداث خط تولید ایرانی این محصول نیز گردیده است. تولید مدادهای مشکی، مداد قرمز، انواع مداد رنگی و مداد های طرح چرم از جمله محصولات پر فروش مداد آدمیرال می باشند.
امید است شرکت مداد دنیای فردا با بهبود کیفیت و افزایش تنوع  تولیدات،  بتواند ضمن تشویق فرزندان ایران زمین به مصرف کالای ایرانی ،  سهمی هرچند اندک در حفظ محیط زیست ، جلوگیری از قطع درختان ، جلوگیری از ورود بی رویه کالاهای بی کیفیت خارجی به کشور ، جلوگیری از خروج ارز و ایجاد اشتغال برای هموطنان دارا باشد.



مداد دنیای فردا
مداد آدمیرال
  • Bairani Admin
فروشگاه باایرانی، به منظور فروش و عرضه محصولات ایرانی تاسیس گردید. هم اکنون در دو حوزه لوازم التحریر و اسباب بازی ایرانی آماده عرضه به هموطنان می باشد. تمامی محصولات فروشگاه باایرانی، تولید داخل هستند و اولویت ما محصولاتی هستند که 100 درصد در داخل کشور طراحی و تولید شوند. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات به صفحه اینستاگرام bairani_ir مراجعه فرمایید.
  • Bairani Admin